برگزاري دوره‌ آموزشي ويژه مهمانداران حمل و نقل جاده‌اي همدان

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط‌عمومي اداره‌کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان همدان، «گودرز محمودي» مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان همدان در اين زمينه اظهار داشت: آموزش مهمانداران علاوه بر افزايش بهره‌وري و کارايي بهتر نيروي انساني، باعث تثبيت جايگاه شغلي و منزلت اجتماعي مهمانداران و رفاه حال مسافران مي شود.

وي با بيان اين‌که امروزه جلب رضايت مصرف‌کننده عامل اصلي توسعه در هر فعاليتي است، گفت: با توجه به اين‌که مهمانداران ارتباط مستقيم با مسافران دارند بنابراين شيوه رفتار و گفتار آنان تاثير بسياري بر ميزان رضايتمندي مسافران خواهد داشت.

محمودي افزود: مهمانداران در 2 بخش عمومي و اختصاصي آموزش مي‌بينند که در بخش عمومي، اهميت شغل مهمانداري و لزوم آموزش، دوره سلامت شغلي، کمک‌هاي اوليه، اطفاي حريق و امداد و نجات و در بخش تخصصي نيز اخلاق حرفه‌اي، قوانين و مقررات و مهارت‌هاي رانندگي به آنان آموزش داده مي‌شود.

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تصريح کرد: در نخستين دوره آموزشي مهمانداران حمل و نقل جاده‌اي استان‌ که‌ با همکاري کانون و انجمن‌هاي صنفي‌ حمل و نقل مسافر انجام شد، 24 نفر از مهمانداران استان آموزش‌هاي لازم را به مدت 372 نفر ساعت و طي 2 روز متوالي فرا‌ گرفتند.

وي يادآور شد: هدف اين اداره‌کل و شرکت‌هاي حمل و نقل مسافر از برقراري دوره‌هاي آموزشي افزايش مهارت در کار، کيفيت بهتر خدمات و گرايش بيشتر مردم به استفاده از ناوگان عمومي به ويژه در زمينه مسافرت و گردشگري است.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391060848